16 Ocak 2017 Pazartesi

Türk pop müziğine reddiye

 blogu henüz yeni açmış olmamdan ötürü, her kategorinin ilk yazısında tek sefere maruz kategorik açıklamalarda bulunuyorum.

 misal reddiye kategorisi; hiçbir topluluk gözetmeksizin ve yine hiç kimseyi tenzih etmeksizin eleştiri yapacağım, hatta eleştiri kavramını ‘itin götüne sokmak’ olarak değiştireceğim bir kategoridir.  her ne kadar da eleştirilmesi klişe olmuşsa da, bu gün ki menümüzde türk pop müziğine reddiye  var. 

 son yıllarda ülkemizde iyice zıvanadan çıkmış olan pop müzik türü, gün geçtikçe derinlikten yoksun, tamamıyla manipüle amacı güdülen ve affedersiniz kafa siken bir tür halini almıştır. adı üzerinde ‘popüler’ müzik, sezonluk ya da tadımlık bir müzik türü olduğu için niteliğinin az olması hoş görülebilir. fakat, ‘aboneyim abone, biletleri cebimde, ballı lokma tatlısı’ döneminden sonra tamamıyla manipüle teknikleriyle yapılan şarkılar artık illallah ettirdi be. dillere pelesenk olacağız, olmadık anlarda söyleyeceksiniz bizi, istemeseniz de reklamımızı yapacaksınız…

efendiler bu nedir allah aşkına?

kalbimde kırılmadık yer mi bıraktı, yaptığıyla söylediği nedense farklı mazlumun ahı aheste aheste alınır, bırakın kazandım zannetsin zavallı.
-hep bi terk edilme hali

hayat, beni neden yoruyosun, madem çok günah, oyunu sen bozuyosun. sebebi çok.
-ne dediğini kendi de bilmiyor. bini nidin yiriyisinnn..

senin de yüreğin vardı doğduğunda. söyle kim aklını aldı solduğunda? başına talihin kuşu konduğunda, beni uzaklara itme.
-senin a…koyim.




1 yorum:

  1. Sonuna kadar katılıyorum. Okurken bile dilime dolandı illet şarkılar

    YanıtlaSil